سلام
سلام به همه دوستان:
این وبلاگ صرفا یک محیط برای تبادل اطلاعات علمی در زمینه اپیدمیولوژی، آمار و روش تحقیق می باشد.
و البته سعی می کنم جدا از این خاطرات دانشجویی و همچنین معرفی مجلات،نرم افزار ها ی آماری، و همایش
ها و سایر اتفاقات رو نیز تو وبلاگ بذارم
با آرزوی بهترین ها برای شما....
+ نوشته شده در چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 20:6 توسط حمید
|
سلام به بازدیدکننده گرامی