سلام به همه دوستان:


این وبلاگ صرفا یک محیط برای تبادل اطلاعات علمی در زمینه اپیدمیولوژی، آمار و روش تحقیق می باشد.


و البته سعی می کنم جدا از این خاطرات دانشجویی و همچنین معرفی مجلات،نرم افزار ها ی آماری، و همایش


ها و سایر اتفاقات رو نیز تو وبلاگ بذارم


با آرزوی بهترین ها برای شما....